Τα cookies είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του diaitas.gr. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Close Cookies notice
ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ & ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ & ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

 

 

    Πολύ συχνά ακούω την ερώτηση : " Να αρχίσω γυμναστική για να μειώσω το βάρος μου?" ή "να πάω γυμναστήριο για να χάσω περισσότερα κιλά?" και "αν γυμνάζομαι θα μπλοκάρω την απώλεια βάρους?"

 

  Η απάντηση είναι λίγο πιο σύνθετη από ένα απλό ΝΑΙ ή ΟΧΙ.

 

 

   Καταρχήν θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η γυμναστική και η άθληση θα πρέπει να είναι μέρος της καθημερινότητας μας. Ο κάθε άνθρωπος καλό είναι, να έχει μια δραστηριότητα στη ζωή του, που θα του εξασφαλίζει καλή φυσική κατάσταση . Δηλαδή καλύτερη κυκλοφορία του αίματος,   αύξηση μυικού τόνου , στήριξη της σπονδυλικής στήλης και βέβαια -μακροπρόθεσμα- καλύτερο μεταβολικό ρυθμό !

 

  Ας δούμε τι πρέπει να συμβαίνει για να χάσει κάποιος κιλά.

 

 Θα πρέπει  ημερησίως να έχει αρνητικό ενεργειακό ισοζύγιο δηλ. να δαπανά περισσότερη ενέργεια από αυτή που προσλαμβάνει. Με αυτό τον τρόπο αναγκάζεται ο οργανισμός να χρησιμοποιεί τις αποθηκευμένες μορφές ενέργειας που διαθέτει κι έτσι ξεκινά η απώλεια  βάρους.  Η οποία ιδανικά, θέλουμε να είναι σε λίπος .

Ο τρόπος για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο είναι κυρίως μέσω προγράμματος Διατροφής .Μια Δίαιτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες του οργανισμού , μειωμένης πρόσληψης, με στόχο την απώλεια λίπους. Μειώνοντας τις θερμίδες κατά 500 περίπου την ημέρα πετυχαίνουμε μια απώλεια γύρω στο 1 κιλό την εβδομάδα. Κάνοντας γυμναστική θα πρέπει να προπονείται κάποιος με αυξημένη ένταση καθημερινά περίπου για 1,5 ώρα!  

 

   Το ιδανικό είναι να συνδυάζουμε το πρόγραμμα διατροφής με ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Αν κάποιος όμως δεν έχει αθληθεί ποτέ, είναι μεγάλη πρόκληση να πετύχει και τα δύο ταυτόχρονα. Ίσως και το γυμναστήριο να λειτουργήσει ανασταλτικά. Με το άλλοθι τύπου: "πήγα γυμναστήριο ας φάω κάτι παραπάνω , θα το κάψω " μπορεί να έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα.  Προτείνω λοιπόν να ξεκινήσει προσπαθώντας να κάνει όσο τον δυνατόν καλύτερα το διαιτολόγιο του , βάζοντας αυτό ως προτεραιότητα κι αφού το "κατακτήσει", να προχωρήσει και στο επόμενο στάδιο , της εκγύμνασης.  Ελάχιστοι είναι αυτοί που μπορούν να  χωρέσουν "2 καρπούζια σε μια μασχάλη" .

 

   Από την άλλη με την άθληση πετυχαίνουμε, σε βάθος χρόνου , την αύξηση του μεταβολισμού . Αν δηλαδή μια γυναίκα 40 χρόνων γυμνάζεται από τα 30 της θα έχει καλύτερο μεταβολισμό σε σχέση με μία ( αντίστοιχης ηλικίας βάρους κλπ.)  που δεν έχει γυμναστεί ποτέ .  

 

  Τέλος , σε καμία περίπτωση η γυμναστική δεν μπλοκάρει την απώλεια κιλών. Το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι, λόγω της αύξησης του μυικού τόνου, να παρατηρηθεί μία μικρή αύξηση βάρους .Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν χάνεται λίπος , που είναι και ο στόχος, απλώς οι μυς έχουν μεγαλύτερο βάρος σε σχέση με τον λιπώδη ιστό , που καταλαμβάνει περισσότερο όγκο, αλλά ζυγίζει λιγότερο.      

 

   Συνοψίζοντας λοιπόν, αν κάποιος θέλει να χάσει βάρος θα πρέπει να  εστιάσει σε εξατομικευμένο ισορροπημένο διαιτολόγιο, που θα παρέχει στον οργανισμό τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και παράλληλα θα εξασφαλίζει την απώλεια  κιλών σε λίπος. Τώρα αν το πρόγραμμα διατροφής συνοδεύεται και από την ανάλογη άσκηση αυτό θα είναι ο τέλειος συνδυασμός. Στην πραγματική ζωή όμως, δεν είναι όλα ιδανικά ,  έτσι θα πρέπει ο καθένας ξεχωριστά να κρίνει και να αποφασίσει, τι είναι αυτό που θα τον βοηθήσει να πετύχει τον στόχο του, δηλαδή να χάσει το περιττό βάρος αλλά και να διατηρήσει την απώλεια αυτή!    

 

  • ΠΡΟΣΦΟΡΑ
    ΠΡΟΣΦΟΡΑ